چگونه خرید کنم ؟

ورود یا ایجاد حساب کاربری
مشاهده محصولات و انتخاب
پرداخت هزینه & ارسال رایگان توسط ما

با هر مشکلی مواجه شدید با ما در تماس باشید. با تشکر!

ساعات کاری ما

شنبه تا چهارشنبه 9:00AM - 6:00PM
Sat - 9:00AM-15:00PM
پنجشنبه به صورت نیمه وقت !

ایجاد حساب کاربری

*

*

*

*

*

*

رمز عبور را فراموش کرده اید ؟

*

کلاس خصوصی آیلتس در شهرک غرب

بسیاری از افراد در کلاس های عمومی به حداقل 15 نفر جمعیت ارتباط خوب و مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی برقرار نکرده و به دنبال کلاس خصوصی آیلتس در شهرک غرب هستند.

کلاس های خصوصی آموزشگاه زبان ایده آل چه از نظر مکان، چه از نظر جو آموزشی، چه از نظر مدیریتی و چه از نظر استادان در سراسر کشور بی نظیر است.

 

معمولا تعداد جلسات کلاس های خصوصی بسیار بالاست و زبان آموزان نگران هزینه کلاس های خصوصی هستند؛ اما در کلاس خصوصی آیلتس در شهرک غرب سیستم استانداری در زمینه تعیین تعداد جلات مورد نیاز هر فرد با توجه به سطح تسلط وی مشخص می شود و یک جلسه کمتر و یا بیشتر از میزان مورد نیاز هر فرد تعیین نمی شود.

کلاس های ما هم به شکل جدا و هم مختلط برگزار می شود. کلاس های خصوصی آموزشگاه برای هریک از آزمون نهای تافل و آیلتس کاملا از یکدیگر مجزاست. از شرایط ایده آلی برای آنها که قصد سفر به کشور های خارجی را دارند برخوردار است.

ما در کلاس های خصوصی خود شما را با چهار مهارت مهم زبان انگلیسی آشنا و سپس مسلط کرده:

1- Reading

2- Writing

3- Speaking

4- Listening

اگر شما با کلاس رفتن قصد اشتغال و یا اشتغال زایی را دارید چه کار باید بکنید؟

امروزه علم زبان آن هم داشتن مدرک آن به خصوص دوره ی آیلتس زمینه ی بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال و یا اشتغال زایی بالا است. ما با برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس در شهرک غرب در محیطی ایده آل طوری به شما دوره ی زبان یا همان آیلتس را آموخته که شما بتوانید با آن برای خود بهترین اشتغال را ایجاد کرده و در بهترین شغل مشغول به کار شده که آن هم در حوزه ی پر در آمد زبان انگلیسی می باشد. ویا به حد اکثر برای خود و دیگران اشتغال زایی کنید.

اگر شما قصد رفتن به کلاس خصوصی زبان را دارید چه کار می کنید و کجا رجوع می کنید؟

شما برای رفتن به کلاس خصوصی زبان فقط کافی است که به ما رجوع کنید ما کلاس خصوصی آیلتس در شهرک غرب واقع هستیم. واز سراسر ایران، زبان آموز برای کلاس های خصوصی زبان آیلتس در شهرک غرب تهران که مکانی ایده آل برای زبان آموزی است آن هم با دوره ای پیشرفته تحت عنوان آیلتس ثبت نام می پذیرد.

بالا