چگونه خرید کنم ؟

ورود یا ایجاد حساب کاربری
مشاهده محصولات و انتخاب
پرداخت هزینه & ارسال رایگان توسط ما

با هر مشکلی مواجه شدید با ما در تماس باشید. با تشکر!

ساعات کاری ما

شنبه تا چهارشنبه 9:00AM - 6:00PM
Sat - 9:00AM-15:00PM
پنجشنبه به صورت نیمه وقت !

ایجاد حساب کاربری

*

*

*

*

*

*

رمز عبور را فراموش کرده اید ؟

*

۵ روش برای مدرسین زبان انگلیسی در جهت بهبود کیفیت کلاس ها

ما در اینترنت عمدتا مقاله هایی می بینیم درباره اینکه چگونه دانش آموزان کلاس زبان بتوانند بهره بیشتری از کلاس ها ببرند و زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیرند، ولی به ندرت توصیه هایی می بینیم درباره اینکه مدرسان زبان انگلیسی روش های بهتری را به کار ببرند تا اثر بخشی بهتری در کلاس های خود داشته باشند. ولی حقیقت این است که معلمان نیز نیاز دارند تا گاه گاهی روش های تدریس خود را تغییر دهند تا از خستگی و کسالت دانش آموزان در کلاس جلوگیری کنند. یادگیری زبان انگلیسی می تواند پروسه خسته کننده و سختی باشد و این بستگی به خلاقیت مدرس دارد که بتواند این پروسه را برای یاد گیرنده ها هرچه جذاب تر کند. در ادامه به برخی از روش های بهبود کیفیت کلاس های انگلیسی اشاره می کنیم.

improve english learning 1

 

1. تمرین های درک مطلب را بیشتر کنید

همه دانش آموزان دوست دارند که داستانهایی بخواند و آنها را بفهمند و درک کنند، این در حقیقت توجه آنها را به موضوع داستان جلب می کند. به همین دلیل قبل از اینکه برگه های درک مطلب را به دست آنها بدهید، بهتر است که یک پیش زمینه ای از داستان به آنها بدهید تا بیشتر جذب آن شوند، در اینصورت آنها با اشتیاق بیشتری شروع به مطالعه مطلب می کنند. افزایش تمرین های درک مطلب در کلاس منجر به خستگی کمتر دانش آموزان و همچنین تقویت مهارت های خواندن و درک مطلب آنها می شود.

improve english learning 2

2. بر روی دایره لغات (vocabulary) تاکید کنید

یادگیری لغات جدید همیشه برای آموزندگان زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد، زیرا تا زمانی که تعداد کافی از لغات انگلیسی یاد گرفته نشود، یک فرد نمی تواند به درستی انگلیسی صحبت کند. پس زمانی که شما به دانش آموزان خود لغات بیشتری یاد می دهید، اعتماد به نفس آنها در صحبت کردن به زبان انگلیسی افزایش خواهد یافت و در نتیجه، آنها برای یادگیری هرچه بیشتر این زبان ترغیب خواهند شد. پس این امر را در دستور کار خود قرار دهید که هر روز چند لغت جدید به دانش آموزان خود یاد دهید.

3. دانش آموزان را به نوشتن ترغیب کنید

نوشتن به زبان انگلیسی می تواند به تنهایی منجر به یادگیری کامل این زبان شود. برای دانش آموزان خود فرصت های مختلفی فراهم کنید تا مهارت نوشتن خود را امتحان کنند. نوشتن در کلاس کمک می کند تا آنچه که در طی جلسه یاد گرفته شده است در ذهن ماندگار شود. به دانش آموزان خود انشاء های کلاسی واگذار کنید و از آنها بخواهید که حتما آنها را تکمیل کنند. همچنین اگر امکانش بود، در همان کلاس غلط های نگارشی و گرامری آنها را اصلاح کنید، درجا اصلاح کردن غلط ها می تواند به آنها کمک کند تا فورا به اشتباه خود پی ببرند و دیگر آنها را تکرار نکنند.

improve english learning 3

4. تعامل در کلاس را افزایش دهید

دانش آموزان را ترغیب کنید که در کلاس با هم صحبت کنند، این صحبت می تواند اعتماد به نفس آنها را در مکالمات انگلیسی افزایش دهد و همچنین به آنها در یادگیری هرچه بهتر زبان محاوره انگلیسی کمک کند. هر فردی که زبان انگلیسی زبان اول اون نیست، همیشه یک ترسی برای برداشتن اولین گام در آغاز مکالمه انگلیسی دارد و این ترس به دلیل نگرانی از اشتباه صحبت کردن است. پس کلاس انگلیسی که در آن همه دانش آموزان تقریبا هم سطح هستند محل خوبی برای آغاز مقابله با این ترس است. همچنین دانش آموزان از این طریق می توانند دوستان جدیدی نیز پیدا کنند.

5. والدین را داخل پروسه یادگیری کنید

اگر می خواهید دانش آموزان تان هرچه سریع تر انگلیسی را یاد بگیرند، از آنها بخواهید که در منزل با والدین خود گاها به زبان انگلیسی صحبت کنند. مکالماتی که در منزل در زندگی روزمره صورت می گیرد می تواند گام بزرگی در جهت یادگیری یک زبان خارجی باشد.

همانطور می می بینید اعمال این نکات در یک کلاس انگلیسی کار آسانی است، ولی می تواند بزرگترین تاثیر مثبت در در یادگیری زبان انگلیسی برای دانش آموزان داشته باشد. پس این موارد را به کار ببندید و پروسه آموختن این زبان جدید را برای دانش آموزان خود و سریع تر و جذاب تر کنید.

بالا